Open: Woensdag, zaterdag & zondag 12:00 - 16:00

Werken

Emmaus Feniks biedt werk aan vele vrijwilligers, die zich één of meerdere dagdelen per week inzetten om ons werk mogelijk te maken. We hebben regelmatig vacatures voor mensen die zinvol werk willen doen, in een prettige sfeer met collega’s die vanuit verschillende beweegredenen bij ons aan de slag zijn.

De werkzaamheden zijn zeer divers. Vrijwilligers zijn bij ons aan het werk als chauffeur of bijrijder, in de sorteerhal zijn ze verantwoordelijk voor het sorteren en prijzen van allerlei goederen zoals vintage of designer meubels, kleding, servies, platen of boeken en in de winkel dragen ze bij aan het netjes houden van de schappen, of zijn ze als verkoper of kassamedewerker het gezicht van Emmaus.

Vrijwilligers kunnen in verschillende afdelingen aan de slag: de ophaal, meubelen, kleding, schoenen, elektra, platen, boeken, schilderijen, spullen, op kantoor en in de kringloopwinkel. Genoeg te doen!

Wie zich wil aanmelden voor vrijwilligerswerk, wordt van harte uitgenodigd contact op te nemen met ons en een afspraak te maken met de vestigingscoördinator.

Hieronder staan onze actuele vacatures vermeld. Klik op de gewenste vacature voor uitgebreide informatie.