Openingstijden: woensdag 13:00 -16:00 en zaterdag 10:00 – 16:00 uur

Kringloop

”De mooiste kringloopwinkel van Nederland”

Elke woensdag van 13.00 tot 16.00 uur. en zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. In een geweldige 2-verdieping ‘Emmaus Kringloopboutique! Spullen, door u gedoneerd aan Emmaus Feniks, worden door onze mensen gesorteerd, gerepareerd, ge-etaleerd en verkocht in onze kringloopwinkel. Wij hebben al heel wat mooie spullen van u mogen ontvangen, waarvoor onze dank.

Zonder de spullen, die ons zo gegund worden, kunnen wij immers weinig.

Met de omzetten zijn wij in staat onze woonwerkgemeenschap te financieren. Hier vangen wij mensen op die uit een probleemsituatie komen.

Kwaliteit van de aangeboden goederen

Als u spullen aan ons wilt aanbieden, dan is het goed om te bedenken dat niet alles voor hergebruik in aanmerking komt. Spullen moeten heel en schoon zijn, niet te zwaar beschadigd, vervoerbaar, compleet en goed werkend. Meubelen worden zowel bij een ophaalafspraak als in onze winkel gekeurd, voordat we ze wel of niet aannemen. Dit geldt ook voor elektrische apparaten.

• verkoopbaar
  • schoon
  • geen grote beschadigingen
  • werkend
  • compleet
  • vervoerbaar

Wanneer goederen niet geschikt worden bevonden, dan gebeurt dit altijd met opgaaf van reden. Indien u het niet eens bent met de beslissing van de medewerker dan kunt u dit telefonisch kenbaar maken via 077 374 7500.

Wijze van aanbieden

• Kleding in een zak of doos.
  • Klein huisraad en losse spullen in een doos of zak.
  • Boeken in een doos.
  • Kasten bij voorkeur niet volledig demonteren.

Afgifte goederen

Van dinsdag t/m zaterdag 9.00u -16.00u (via de grote poort)